Bagaimana Tukar Wanita dari Rakan kepada Lover

Hey dude,
by Ron Louis & David Copeland

Ya, ia adalah mungkin untuk mennjadikan seorang wanita dari seorang teman jadi kekasih, jika anda tahu apa yang perlu dilakukan - tetapi walaupun begitu, ia tidak akan sentiasa berjaya.

Sesetengah wanita memastikan anda sebagai rakan kerana anda terlalu takut untuk mengambil peluang  romantis anda yang diketahui, atau anda telah membuat banyak kesilapan sebagai orang dungu, dan beri hakmilik dia (sekurang-kurangnya buat sementara waktu) daripada yang romantis. Mungkin anda telah membuat jenaka bodoh, berkata perkara konyol, atau dirawat seperti buddy; apa-apa yang terlalu serius. Ini membuat wanita anda mendapat pukulan jadi berubah menjadi pencinta.


Wanita lain yang selama ini kategori "hanya kawan-kawan" , dan anda tidak goin 'kemana-mana'.

Wanita ini boleh berkahwin atau dalam hubungan, mungkin sukar wanita penyelenggaraan tinggi, atau - fakta yang menyedihkan - mungkin tidak akan seperti kamu sangat, dan membuat anda apabila mereka tidak mempunyai apa-apa yang lebih baik untuk dilakukan. Anda tidak mungkin untuk menjadikan wanita-wanita ini menjadi pencinta, tetapi dengan mencuba, sekurang-kurangnya anda akan mendapat mereka daripada hidup anda, dan mengosongkan sedikit ruang psikik untuk wanita yang mahu seks dengan anda.
Jadi apa yang anda boleh lakukan untuk mendapatkan "hanya teman" untuk menjadi kekasih anda? Mari kita lihat pada buku asas asas pada kawan-kawan-untuk-pencinta, Louis dan gaya Copeland.

1) Meneruskan dengan wanita lain.
Jika anda ingin menjadikan teman menjadi kekasih, ia adalah amat penting di luar kata-kata bahawa dia tidak menjadi satu dan satu-satunya harapan anda untuk seks. Anda MESTI mengikuti wanita lain, tingkah laku menggoda  dengan wanita lain, romancing wanita lain, dan seks dengan wanita lain.

Meneruskan dan berjaya dengan wanita lain adalah satu-satunya cara untuk mempunyai kebebasan yang sebenar di seluruh wanita "rakan" anda cuba untuk menggoda. Ia akan memberi anda rasa kesabaran dengan dia, membuang apa-apa rasa keadaan terdesak anda boleh mempunyai dengannya, dan membuat anda kurang tersedia - dan dengan itu, lebih menarik kepadanya.


hey dude,
2) Akta seperti seorang kekasih, tidak seperti teman wanita.
Pop kuiz, panas-shot: Apakah seorang lelaki yang menjadi "rakan" seorang wanita yang berbeza dengan dia daripada wanita lain? Jawapan: tiada.

Moral: Jika anda ingin seorang wanita untuk melihat anda sebagai seorang lelaki seksual, dan bukannya pada dasarnya sebagai seorang perempuan hodoh, maka anda mesti bertindak berbeza daripada wanita lain. Ini adalah benar untuk wanita anda hanya mesyuarat, serta untuk wanita yang sudah mengenali anda untuk beberapa ketika dan sudah menganggap anda sebagai "sahabat."

Bottom line: anda mesti bermain-main dengan dia, pelik kerana ia mungkin terasa kepada anda pada kali pertama anda melakukannya. Tetapi anda mesti flirt.

Tiap-tiap kali seorang lelaki yang berakhir "sahabat" seorang wanita jatuh ke dalam perangkap yang mahu wanita berasa selesa, di atas segala-galanya. Akibatnya dia adalah ragu-ragu dan kelihatan lemah kepadanya, sentiasa saraf, sentiasa menunggu untuk dia berehat sebelum dia kelonggaran.

Dia tidak pernah bermain-main atau berkata apa-apa romantis, kerana dia tidak mahu mengambil risiko membuat tidak selesa itu. Hanya jika dia mempunyai isyarat yang jelas bahawa tingkah laku mengurat yang ok dia akan melakukannya. Ini tidak akan berfungsi.

Jika anda akan dengan seorang wanita yang menggoda, anda mestilah bersedia untuk memberikan kepastian dalam interaksi bahawa semuanya okay - walaupun ia romantis. Ini bermakna yang anda percaya mengapa, dan membiarkan dia tahu.

Anda tidak bertindak seperti ada masalah - anda bertindak seperti semua hebat! Sejak dia mungkin telah melihat kepada "anda" dan tingkah laku anda tahu bagaimana untuk merasa tentang hal-hal, kebanyakan masa ini sebenarnya akan membantu beliau untuk berehat.

Bagaimana Tukar Wanita dari Rakan kepada Lover
Bagaimana Tukar Wanita dari Rakan kepada Lover

3) Ceria dan Sibuk.
Kemungkinan, anda adalah jenis yang tertekan dengan "kawan-kawan" wanita anda mahu mengadakan hubungan seks dengan, mengadu tentang kehidupan anda dan secara amnya yang perengek. Anda mesti berhenti berbuat demikian segera.

Dia perlu mencari sendiri berfikir, "Wow, dia seolah-olah cukup gembira, walaupun tanpa saya. Baik aku mendapat sekeping itu!" bukannya "Wah, orang ini adalah Downer."

Anda mesti bertindak lebih yakin, dan seperti anda mempunyai sesuatu yang berlaku dalam hidup anda. Cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk mengejar wanita lain (lihat # 1, di atas).

Seorang lelaki yang kita tahu melakukan ini dengan seorang wanita yang beliau berminat. Beliau telah bertarikh dia beberapa kali, kemudian memutuskan mereka harus "kawan-kawan yang adil." ("Saya sangat teruja," bagaimana dia memberitahunya. "Saya gembira anda akan menjadi kawan terbaik saya." Arrrg!)

Beliau mula mengikuti asas-asas yang dibina secara agresif, dan kemudian mendapati dirinya seks dengan wanita lain. Dari tempat itu banyak seksual, dia mampu untuk menjadi lebih bahagia dan kurang terdapat di sekitar seorang wanita yang ingin menjadi "hanya kawan-kawan."

Katanya kepada kami "Dia dipanggil untuk memberitahu saya dia hendak menjadi terlalu sibuk untuk melihat saya untuk sementara waktu, dan saya mampu untuk jujur ​​mengatakan bahawa ia adalah baik-baik saja - yang saya benar-benar tidak sabar untuk melihat dia, dan kita akan bersama apabila kami mendapati masa. Jawapan yang? 'Tetapi saya benar-benar mahu melihat anda!' Dengan gembira dan sibuk, saya telah mampu untuk menjaga beliau mengikuti saya, dan saya yakin saya akan berakhir di atas katil dengan dia. "
Dia bebas untuk bersabar dengan dia, untuk bekerja godaan perlahan-lahan, dan tidak terikat kepada hasil. Jadi user ceria dan sibuk jika anda ingin menjadikan rakan kepada kekasihnya.

4) Enggan to stay "hanya kawan-kawan."
Jika anda melakukan apa yang kita katakan, perkara yang akan mula seolah-olah lebih romantis dengan wanita yang anda berkawan. Dia sama ada akan mendapat dengan program ini (dan mungkin memberitahu anda, "Anda telah berubah!") Atau dia akan memberitahu anda dalam tiada tempoh yang tidak menentu yang anda kini dan selama-lamanya akan "hanya kawan-kawan."

Jika ini berlaku, anda perlu berhenti tergantung di sekitar dengannya. Tanpa meminta maaf, beritahu dia, "Saya minta maaf, tetapi ia terlalu menyakitkan bagi saya untuk 'hanya kawan-kawan' dengan seseorang yang saya rasa cara ini kira-kira saya tertarik kepada anda." Kemudian berhenti tergantung di sekitar dengannya - sekurang-kurangnya kemudian anda akan melakukan sesuatu yang positif untuk harga diri anda sebagai seorang lelaki.

hey dude,
5) Jangan menyimpang.
Jika dia pergi dan mendapat romantis dengan anda, anda mungkin terdorong untuk jatuh ke dalam perangkap yang bertindak seperti rakan lagi. Jangan melakukannya! Ikut protokol godaan, seperti yang digariskan dalam buku "Bagaimana untuk Berjaya dengan Wanita."
Nasib!