Mengapa Siti Nurhaliza Kelihatan Gemuk Ketika Tampil Di TV?


Mengapa Siti Nurhaliza Kelihatan Gemuk Ketika Tampil Di TV?

Hey Dude,Memiliki tubuh yang proporsional (reasonable-lumayan cantik-munasabah) menjadi idaman hampir semua wanita. Tidak sedikit yang menjalani program diet ketat untuk mendapatkan hasil yang maksimal. Namun ini tidak berlaku untuk pelantun lagu 'Bukan Cinta Biasa', Siti Nurhaliza.Diva terkenal dari Malaysia kelahiran Kampung Awah, Temerloh,Pahang,Malaysia pada 11 Januari 1979 ini.

http://fazryan87.blogspot.com/2014/10/mengapa-siti-nurhaliza-kelihatan-gemuk.html



Baca juga artikel berkaitan;
Cara Trend Fashion Siti Nurhaliza Yang Tidak Punya Acuan Khusus.

Mengaku sering mendapatkan komentar soal berat badan dari peminatnya, Siti tidak langsung ingin menguruskan badannya. "Kalau di TV itu berat badan jadi meningkat empat kali tapi acuh saja tidak fanatik diet ingin kurus.

Banyak peminat yang komen kok Siti gemuk, walaupun saat lihat langsung tidak segemuk di TV," kata Siti kepada wartawan media Dream.co,id Jumat 24 Oktober 2014 seperti dikutip media; fortunamedia.blogspot.my
Baca juga;

Jakarta Fashion Week 2017:Inspirasi “Sweet Lady” Tema Koleksi Oki Setiana Dewi Bridal.
Menurut Siti, kecantikan wanita tidak hanya dinilai dari kurus atau gemuknya badan. Aura dari dalam dirilah yang menjadi faktor wanita terlihat semakin cantik.

"Semua wanita itu sudah cantik, bukan soal kurus atau gemuk yang penting selesa atau nyaman dan enjoy dengan diri sendiri. Siti memang menjaga berat badan tetapi tidak sampai diet ketat," ungkapnya.

Untuk menjaga berat badan, Siti mengaku rutin berolahraga bersama sang suami. "Satu minggu itu bisa lima kali olahraga, kerana itu penting agar tubuh menjadi sehat. Biasanya kardio di tempat gym di rumah sendiri bersama suami sekitar satu atau dua jam," ujar Siti mengakhiri.